Jakie przekąski zabierać do pracy, aby dbać o sylwetkę?

Nie oszukujmy się, tempo naszego życia cały czas wzrasta. Na co dzień po prostu brakuje nam czasu nawet na najprostsze czynności. Ciągle mamy coś do zrobienia, a na przykład czas na pełnowartościowy posiłek potrafimy odkładać w nieskończoność. A jeśli już znajdzie się chwila w pracy, czy w szkole okazuje się, że pod ręką mamy jedynie słodką drożdżówkę lub batona. Można jednak temu łatwo zaradzić!

Gdy nie mamy czasu na zjedzenie obiadu w pracy, powinniśmy stawiać na proste przekąski, które dostarczą nam dużo wartości odżywczych oraz energii. Pozwolą one uniknąć wielogodzinnych przerw w jedzeniu, a ich przyrządzenie zajmie dosłownie chwilę. Co najważniejsze możemy przygotować nawet kilka różnych, które będziemy mogli jeść co 3 godziny, nie tracąc na nie czasu.

Gotowe koktajle Smartfood

Podstawą zdrowego odżywiania są zdrowe produkty, które w swoim składzie posiadają tylko dobre składniki. W zdrowych produktach nie powinny znajdować się chemiczne konserwanty, ani sztuczne dodatki. Powinny mieć one za to zbilansowany skład, który pomoże w utrzymaniu idealnej sylwetki. Bardzo ciekawym przykładem mogą być tu koktajle SmartFood, które świetnie sprawdzają się jako uzupełnienie diety do osób aktywnych fizycznie, wegetarian oraz wszystkich, którzy chcą dbać o linię.

Produkty w nich zastosowane są proste i naturalne. To sprawia, że koktajl jest bezpieczny dla organizmu, a jednocześnie posiada wszystkie niezbędne składniki odżywcze. Producent nie zapomniał o uzupełnieniu koktajli w mikroskładniki odżywcze, takie jak witaminy i składniki mineralne.

Wykorzystany suszony korzeń maca to świetne źródło białka, które dostarcza do organizmu niezbędne aminokwasy. Babka jajowata i babka płesznik oraz siemię lniane zawierają za to dużo białka, które niezbędne jest przy prawidłowym procesie trawienia. Czerwony burak zapobiega powstawaniu anemii oraz zwiększa przyswajanie tlenu przez komórki.

Przygotowanie koktajlu jest niezwykle łatwe. Wystarczy do buteleczki lub shakera wlać 180 ml mleka lub wody, wsypać zawartość produktu, a następnie dokładnie do wymieszać. Po chwili koktajl jest już gotowy do wypicia.

Surowe warzywa krojone w słupki

Kolejną wygodną i zdrową przekąskę do pracy mogą stanowić surowe warzywa, które wcześniej w domu obierzemy i pokroimy w słupki. Najlepiej do tego typu przekąsek sprawdza się marchewka, papryka, ogórek lub seler naciowy. Dodatkowo możemy zabrać też pomidorki koktajlowe. Jeśli jednak same warzywa zwyczajnie Ci nie smakują, możesz pomyśleć o tym, aby dodatkowo przygotować do nich sos, który sprawi, że będą smakować jeszcze lepiej. Moim ulubionym połączeniem jest na przykład domowy sos czosnkowy. Można wykonać go w bardzo prosty sposób. Do gęstego jogurtu dodajemy wyciśnięty czosnek oraz przyprawy np. sól i pieprz. Całość mieszamy i sos jest gotowy. 😊

Zdrowe przekąski

W torebce lub biurku w pracy zawsze warto mieć kilka innych zdrowych przekąsek, które w wolnej chwili w szybki sposób będziemy mogli zjeść. W takich sytuacjach najlepiej sprawdzają się pestki słonecznika, orzechy, czy ulubione owoce. Zimą mogą to być jabłka i banany, a w okresie letnim truskawki i maliny. W wolnej chwili w domu możemy też przygotować domowe chipsy. Wystarczy obrać marchewkę lub bataty, następnie pokroić je na cienkie plasterki i wymieszać z oliwą i przyprawami. Rozkładamy je na blaszce i wstawiamy do piekarnika aż wyschną.

Nie pozwólcie na to, aby brak czasu wpływał na Waszą dietę. Jeśli nie możesz zjeść pełnowartościowego obiadu, zamień go ze zdrowymi przekąskami, które przygotujesz wcześniej. To naprawdę proste.

Produkty SmartFood dostępne są w drogeriach Rossmann oraz w sklepie internetowym lekkiesmaki.pl.