Czy wiecie, że prawie każdy z nas na przeglądanie social media poświęca nawet godzinę dziennie? To naprawdę dużo czasu.  Pomyślcie teraz jak bardzo ten czas wydłuża się, kiedy dodatkowo ktoś musi prowadzić profile związane z działalnością blogową. Planowanie publikacji i przygotowanie grafik potrafi zająć naprawdę dużo czasu. Właśnie dlatego zaczęłam się rozglądać za automatyzacją.

Programy, które pozwalają na automatyzację działań w mediach społecznościowych dla każdego blogera powinny stać się podstawą. Zajmując się pisaniem postów, a następnie planowaniem ich publikacji w kilku serwisach społecznościowych łatwo o czymś zapomnieć.

Dlaczego warto pomyśleć o automatyzacji?

Takie rozwiązanie może znacznie ułatwić pracę blogera. Dzięki temu, nie będziemy musieli non stop siedzieć przy telefonie czy komputerze, aby ręcznie wrzucać posty. Wcześniejsze planowanie pozwala też na zachowanie ciągłości publikacji i unikanie tak zwanych zapychaczy. Nie ma co ukrywać, w tym „biznesie” niezwykle istotna jest regularność. To właśnie ona wpływa na zasięgi naszego bloga. Obserwując profile innych blogerów nie raz spotkałam się z tym, że na profilu jednego dnia potrafiło się pojawić nawet kilka postów. Następnie przez dłuższy okres czasu zupełnie nic. Serwis do automatyzacji pozwoli nam odpowiednio zaplanować działania i zadbać o regularność. Kolejną zaletą jest możliwość podglądania statystyk w jednym miejscu.

Na przykład serwis PublBox oferuje prosty dostęp do kalendarza, w którym widzimy zbliżające się wydarzenia i otrzymujemy gotowe propozycje publikacji. W mgnieniu oka z pomocą specjalnego edytora możemy przystosować grafiki do publikacji w naszych kanałach społecznościowych. Do dyspozycji mamy dodatkowo 2500 szablonów z propozycjami publikacji do szybkiej edycji. PublBox wyróżnia się jeszcze jedną bardzo ważną rzeczą. Wszystkie te funkcje wraz z wygodnym edytorem graficznym są też dostępne w mobilnej aplikacji na systemy Android oraz iOS. W jednym miejscu możemy planować działania na wszystkich frontach.

Więcej na temat PublBox

W rozwój tego projektu byli zaangażowani specjaliści z Polski, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Rosji oraz Ukrainy. Zadbali o to, aby za pomocą panelu, który widzimy po zalogowaniu, w prosty sposób zarządzać profilami na stronach takich jak: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i LinkedIn. Po zalogowaniu do panelu otrzymacie dostęp do edytora graficznego, który pozwala na szybkie przygotowanie okładek, awatarów oraz postów. Edytowanie szablonów jest niezwykle intuicyjne i nie wymaga dodatkowych usług grafików.

Podsumowanie

Automatyzacja może okazać się świetnym rozwiązaniem dla każdego blogera. PublBox pozwoli nam zadbać o regularność i proste przygotowanie treści, które mają trafić do internetu. Posiadanie wszystkiego w jednym miejscu jest niesamowitym ułatwieniem. Każdy może przez 7 dni bezpłatnie przetestować jak ta platforma się sprawdza. Jeśli okaże się świetnym pomocnikiem dopiero wtedy możemy zdecydować się na wykupienie płatnego dostępu. W zależności od naszych preferencji będziemy mogli zdecydować się na jeden z trzech dostępnych pakietów. PublBox organizuje też promocje dla różnych grup docelowych. Teraz każda NGO oraz instytucja charytatywna może zgłosić się mailowo do jana.oparij@publbox.com i otrzymać darmowy dostęp do korzystania z serwisu.

Tylko uwaga, to naprawdę wciąga. Jeśli zobaczycie jak prosto można zaplanować wszystkie posty i dokonać analizy, ciężko będzie wam rozstać się z tym narzędziem.

31 KOMENTARZE

  1. Na razie dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, ale brzmi to wszystko ciekawie, możliwe, że kiedyś zagłębię się w ten temat i wypróbuje te metody 🙂 Pozdrawiam! 🙂 milkowomi.blogspot.com

  2. Bardzo ciekawy wpis. Automatyzacja social media jest bardzo wygodna, ja jednak nie mam pojęcia jak to zrobić, choć twój post troch mi to rozjaśnił 🙂

  3. Faktycznie regularnosc i odpowiednie rozplanowanie to najwazniejsze punkty w utrzymaniu statystyk na wlasnej stronie oraz grona ciekawych odbiorcow, ktorzy nas odwiedzaja. Kwestia kto na ile pod wzgledem czasu moze sobie na to pozwolic. Nie raz automatyczne ustawianie czasu publikacji stosowalam 🙂

  4. wow, to może być super rozwiązanie, nie wiedziałam, że istnieją takie narzędzia! Tak dużo czasu spędzam w Internecie, mogłabym go nieco zaoszczędzić 🙂

  5. ja na fb, bloga , instagram i ty poświęcam dziennie pewnie z 10 godzin. powoli zaczynam czuć się od tego uzależniona . ciekawa i pomocna aplikacja

  6. Oj mi by się to bardzo przydało.. Systematyczność i regularne publikacje jakoś mi nie wychodzą a zwłaszcza na insta bo wciąż dopiero próbuję się przekonać do tego serwisu.. Nie mogę zawsze poświęcić tak dużo czasu a jednocześnie chciałabym tej systematyczności. Program cudowny jednak koszt dosyć duży

  7. Ja na razie ledwie ledwie, ale ogarniam to wszystko. Natomiast już niedługo nadmiar obowiązków mnie chyba przytłoczy. Na pewno w przyszłości będę się rozglądać za ciekawymi rozwiązaniami, które odrobinę uwolnią moją głowę z pamiętania o wszystkim 🙂

  8. O! Bardzo ciekawa sprawa. U mnie przydało by się lepsze planowanie wszystkiego bo przez natłok obowiązków wiele spraw związanych z blogiem mi ucieka. Dzięki!

  9. „Obserwując profile innych blogerów nie raz spotkałam się z tym, że na
    profilu jednego dnia potrafiło się pojawić nawet kilka postów. Następnie
    przez dłuższy okres czasu zupełnie nic.” jakbym o sobie czytała 😀 takie narzędzie umożliwiające automatyzację SM to coś dla mnie!

  10. Bardzo fajna opcja 😉 ja od dawna korzystam z mozliwosci planowania wrzucanych postow 😉 jest to duze ulatwienie! 😉

  11. Brzmi to całkiem ciekawei. Myślę, że to wspaniale rozwiązanie dla zapominalskich takich jak ja! 😉

  12. Nie wiedziałam o istnieniu takowej platformy. Sądząc po tekście, rzeczywiście znacznie ułatwia planowanie i proces blogowy:)

  13. Nie miałam pojęcia że takie coś istnieje. Teraz robi się ciepło na dworze i mam coraz mniej czasu na przesiadywanie w internecie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here