Jak sklep internetowy może kryzys wizerunku zamienić w sukces? Postaw na wsparcie WMH.

0
2

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy to z pewnością wiesz, czym jest Opine.pl. Obecnie jest to jeden z serwisów, w których internauci mogą oceniać e-sklepy. Wielu właścicieli marzy o tym, aby na Opineo.pl przeczytać liczne, pozytywne rekomendacje. Problem pojawia się wraz ze świadomością umieszczenia w tym serwisie treści negatywnej dla marki. Warsaw Media House już nie raz i nie dwa spotkało się z wyzwaniem, jak usunąć opinie z Opineo. Stawiając mu czoła ratowaliśmy niesłusznie oczernianych przedsiębiorców i ich biznesy. WMH dbając o e-wizerunek styka się z tego typu kryzysami od lat. Choć z jednej strony serwisy takie jak Opineo, stanowią źródło wiedzy dla potencjalnego klienta i budują profesjonalną reputacje zachwalanych marek to z drugiej bardzo szybko mogą zniekształcić postrzeganie firmy. Złośliwe komentarze, obraźliwe treści to częste działania podejmowane w sieci przez hejerów, nieuczciwą konkurencję czy niezadowolonych klientów. Jak sobie z nimi radzić w kontekście Opineo.pl? Podpowiadamy!

Troszcz się o reputację marki, a ona zatroszczy się o napływ klientów

Administratorzy Opineo każdego dnia stykają się z tysiącami różnych opinii publikowanych w serwisie. Ich weryfikacja poprzez specjalny formularz Wiarygodnych Opinii z pewnością nieco ułatwiła sortowanie treści. Jednak zdarza się nadal, że pojawiające się w serwisie publikacje bywają krzywdzące dla firm. Wtedy konieczne jest podjęcie właściwego działania. Jak usunąć opnie z Opineo? Należy skontaktować się z administratorami, wskazać niepożądaną opinie i merytorycznie uzasadnić, dlaczego powinna być zlikwidowana.

Warsaw Media House prowadząc działania wizerunkowe wielu firm posiada doświadczenie w tworzeniu skutecznych uzasadnień, które przekonują administratorów różnych serwisów do ochrony wizerunku pokrzywdzonych marek. Zwykłe zwracanie się o usunięcie nic nie da, musisz mieć twarde dowody które wskażą na to, że opinia narusza reputacje Twojej firmy. Zespół specjalistów WMH posiadając odpowiednią wiedzę i doświadczenie obronił już reputacje niejednego sklepu internetowego. Dzięki trosce o e-wizerunek nasi klienci nie tracą swoich klientów. Prawidłowe reakcje na nieprzychylne treści publikowane w sieci sprawiają, że klienci nierzadko z ciekawości odwiedzają sklepy internetowe. Wszystko po to, aby sprawdzić czy hejter rzeczywiście się mylił. Często podczas tego typu odwiedzin e-sklepy zyskują okazję, aby zdobyć zupełnie nowego klienta zachęcając go do zakupu poszczególnych produktów lub usług. Kryzys nie musi oznaczać wielkiego krachu! W Warsaw Media House uważamy, że dobra komunikacja i efektywne działania PR w sieci mogą zdziałać cuda i zamienić sytuację kryzysową w sukces.

Poprzez nasze prawidłowe zarządzanie komunikacją kryzysową sklepy internetowe, będące klientami WMH do dziś mogą dalej się rozwijać. Zamiast samodzielnie zmagać się z wyzwaniami i zagrożeniami, które stawia przed przedsiębiorcom komunikacja online wielu z nich zaufało ekspertom z Warsaw Media House. W ten sposób pomogliśmy zbudować już kilkanaście silnych marek, które przetrwały z WMH niejedną burze. Chcesz również zatroszczyć się o e-wizerunek nie tracąc klientów przez negatywne opinie? Śmiało napisz do Warsaw Media House, gdzie działamy szybko i skutecznie przekuwając kryzysy w sukcesy – wmh.agency

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj